peterrojder.blogg.se

my world

Långsamt bättre?

Publicerad 2018-01-21 22:48:29 i Dagen som gick,

Ännu en slö dag.
Har jag sagt det förut? Det är i vilket fall som helst sant igen.
Sen upp och inte mycket gjort. Lite tvättande och annat som jag gör de flesta dagar men annars halvfart och för mycket sittande. En kort tur till Fagerås för att köpa honung och jag blev kvar på nybörjarkursen i bugg.
Så lite motion trots allt.
Men nu känns det som om det får räcka. Jag var in på lite olika sidor och läste om bråckoperationer och i stort sett alla säger att det är bra att röra sig och inte särskilt riskfyllt om det inte gör ont.
Jag har tydligen blött lite mer än vanligt men det kan kanske bero på Trombyltabletterna. Det verkar ju ha upphört så det är inte mycket att bry sig om längre.
Så om jag inte känner för mycket av det är det dags att börja dansa lite mer igen.
Annan träning väntar jag nog med en vecka till innan jag provar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela