peterrojder.blogg.se

my world

Mer normalt

Publicerad 2018-02-03 23:21:44 i Dagarna som gick,

Nu har jag gjort en del i garaget två dagar i rad.
Igår fick jag med hjälp av Patrick upp de stora skivorna mot söderväggen och idag satte jag dit de smalare remsorna så att den delen av taket är klar. Skruvat tätt och klart för målning men det får vänta.
Jag löste det genom att lägga på några brädor på ställningen så att jag når lite bättre men jag känner ändå av svedan runt ärret när jag sträcker mig. Lite ont nu på eftermiddagen men det går över.
Jag la tillbaks hyllplanen längst upp och har plockat upp det mesta av det som låg där tidigare. En del kommer inte upp dit igen utan kommer att hamna på andra ställen och en del åker till tippen eller återvinning.
För övrigt lugna dagar med lite för mycket slöande och trötthet.
Nu i kväll kom Moa och Simon hit för att äta lite, se på Mello och spela lite spel.
Jag höll mig undan från spelet. Känner mig mest trött just nu.
Saknad?
Dags att byte spår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela