peterrojder.blogg.se

my world

Slö söndag

Publicerad 2018-12-16 22:11:43 i Dagen som gick,

Inte mycket gjort idag. 
Jag kunde inte somna utan gav till slut upp och försökte trötta ut mig genom att läsa. Ändå somnade jag inte förrän 3.30 och vaknade igen vid 6.30 en stund. Oroligt mest hela tiden även de timmarna.
Lindrigt uttryckt kan jag väl säga att jag inte sover så bra.
Så det har varit slött.
Jag beställde en del saker till bilarna så att jag ska kunna fixa bromsarna på både Tomas bil och Sofias. Det blir allt nytt bak på båda så att säga.
Sen var det en kort tv-stund innan jag bestämde mig för att åka til Fagerås för en stunds dans. 
Jag var nog inte riktigt på humör så jag åkte hem vid 20-tiden.
Tre burkar honung ät i alla fall inköpta till Martin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela