peterrojder.blogg.se

my world

Slöa dagar

Publicerad 2017-09-07 12:31:00 i Dagarna som gick,

Jag får reparera lite gamla synder.
Först ett påbörjat inlägg som jag inser att jag aldrig kommer att göra klart. Det är några gamla bilder från mitten av juli som jag bara lägger ut nu utan att lägga till så mycket.
Vi träffades och det blev lite grillande. Martin var grillmäster och Sofia var lite assistent som mest väntade på att han skulle bli klar. Några av de andra fixade i köket.
 
Altanen duger att sitta på när vi inte är fler.
 
Och som vanligt snudd på koma efteråt. Det blev inget spelande trots vissa förberedelser. Mest tittande på roliga klipp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela