peterrojder.blogg.se

my world

Halvsjuk

Publicerad 2017-10-14 23:04:16 i Dagen som gick,

En ganska meningslös dag på sitt sätt. 
Envis hosta som stör och jag känner mig halvhängig.
Eller ganska slak egentligen.
Jag hade hela dagen en diskussion med mig själv  om jag skulle åka på dans i Forshaga eller inte.
Dumt eller roligt? 
Svårt att veta i förväg men fönuftet sa nej även om det lockade. (Det förresten? Jag vet nog vad som lockar.)
Men det går ju inte att sitta still hela dagen bara för att jag är lite småsjuk. Det har inte blivit mycket gjort men jag har i alla fall lyckats sätta upp några krokar till en av hängrännorna och kapat till den.
Det var inte särskilt tungt men jag blev ändå ganska trött i armar och ben. 
Så i efterhand får jag väl erkänna att det nog varit dumt att åka iväg på dans.
Nu ska jag lägga mig och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela