peterrojder.blogg.se

my world

Röjningen fortsätter

Publicerad 2017-11-17 22:54:03 i Dagen som gick,

Söndag 12/11.
Jag har fortsatt plocka och samlade ihop en del böcker och papper.
Rätt mycket av det som är kvar nu är böcker som jag nog försöker hitta nån som är intresserad av. Mest religion på olika sätt av mer eller mindre kända författare inom området men även mina gamla kursböcker i pedagogik och religion. En hel del barnböcker också.
Det innersta rummet börjar se delvis tömt ut nu även om det är mycket kvar. 
 
Några pärmar kvar att se över och en hel del "barnalster" som jag måste bestämma om det ska sparas eller inte.
För tillfället står det en del leksaker där också så att det ska gå att börja tömma ett av de andra rummen. Rätt mycket av det som står på golvet är tomkartonger men där står fortfarande tre kartonger med tomma pärmar och minst en kartong med tidskriftssamlare. Tre kartonger med förstadagsbrev mm finns det också.
Jaja.
Det mesta ska bort.
Lite gamla kursböcker kör jag nog till Kau och gömmer i nån hylla. De kanske kan vara någon som tycker de är roliga?
Det mesta inom det området har jag redan slängt eller gett bort.
Sen blev det en bra danskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela