peterrojder.blogg.se

my world

Varierande dag

Publicerad 2016-09-15 23:25:27 i Dagen som gick,

Detr har inte blivit något skrivet på ett tag nu och det blir inte mycket nu heller. Jag ska bara lagra undan några bilder på hur vädret kan påverka utsikten under en ganska vacker dag.
Kl 9 var det ganska dimmigt.
Det låg kvar ganska länge. Strax före 11 såg man ner till bron.
Fortfarande lite halvtätt vid 14-tiden.
Sen kom solen fram och jag tog inga bilder eftersom det hade blivit rakt in i solen.
När det började närma sig solnedgång var ljuset lite mer spritt så jag försökte igen.
19.00 var mörkret nära.
Och 19.15 försvann solen bakom berget.
I det stora hela en fin dag. Nu ska det bli lite svalare om metereologerna får rätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela