peterrojder.blogg.se

my world

Höstpromenad

Publicerad 2016-10-16 00:19:17 i Dagen som gick,

Jag var ute i trädgården en stund och satte upp fågelholkar och lite annat. Det hör till bloggen krigetmotkrakfaglarna men samtidigt kunde jag inte låta bli att konstatera att höstfärgerna börjar ta slut. Utsikten västerut börjar bli lite mer enfärgad.
Men om man går lite närmare blir det annorlunda.
En del löv sitter kvar än så färgvariationerna är stora när man går lite närmare buskarna.
 
Så det blev lite fler bilder . 
Hösten.
En del ska ställas undan och annat trillar ner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela