peterrojder.blogg.se

my world

Dansdag

Publicerad 2016-05-07 23:46:55 i Dagen som gick,

Det blir inte mycket skrivet den här helgen.
Kizombakurs både i dag och i morgon så det blir inte så mycket tid över till annat.
Kursen idag var slut runt 17 och jag stannade inte på motionsdansen utan åkte hem. Solen lockade så jag gjorde lite mat som jag tog med mig ut när jag satte mig och gick igenom lite post. Det var inget vettigt på tv så jag röjde jag lite i trädgården och gjorde klar de två holkar som var halvfärdiga.
De två mindre satte jag upp igår och om jag hinner hamnar de här i något träd i morgon.
Det återstår att se för kursen håller på till 15 och sen är det möjligt att jag åker på motionsdans en stund på kvällen. Då blir det ont om tid.
Holkarna kan få vänta några dagar. Jag har en del annat att göra.
I morgon vill jag se lite på veckans föreläsningar även om jag vet vad jag ska gå igenom. 
På måndag har jag undervisning hela dagen och sedan är det styrelsemöte på kvällen som jag borde åka på. Tisdag förmiddag möte och undervisning men sedan ska jag vara "ledig" resten av veckan.
Det är planen i alla fall men det brukar ändras.
Sen tar det mer tid än jag trodde att skriva lite om boken "Relationsrevolutionen". Jag vill få klart det så jag kan lämna tillbaks den till biblioteket.
 
Nog för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela