peterrojder.blogg.se

my world

Bokföringshelg med lite avkoppling

Publicerad 2016-05-29 23:11:00 i Dagen som gick,

Idag har jag bara dödat 2 sniglar. 
Igår 187.
Då gick ändå en stor del av dagen åt till bokföring. Sniglarna strök med när jag gick runt och samlade ihop grenar på kvällen. Jag hade med mig en spade på skottkärran för att kunna likvidera de jag såg. Det kunde varit fler om det inte börjar regna. 
Dagens siffra beror mest på att jag knappt varit i trädgården.
På morgonen lite jobb framför datorn och sen bokföring med K efter lunch. Hem, mat och i stort sett direkt till Fagerås på dans som höll på till strax efter 22. Många dansanta damer på plats så det blev en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela