peterrojder.blogg.se

my world

Ännu en dag

Publicerad 2016-05-26 00:21:43 i Dagen som gick, Fria tankar,

Sitter här och varvar ner lite innan sängen. En danskväll på Kolsnäs är avklarad igen. Orkester och konstant dans är ett sätt att beskriva det. Jag hann inte med att dansa med alla jag tänkt mig men det kommer fler gånger.
Det var en bra avkoppling från laborationer och annat som fyller dagarna just nu.
Annars har det varit några blöta dagar så det var tur att det var torrt innan. Över 60 mm på två dygn. Åkern var lite vattensjuk i morse trots att det sjunkit uindan en del.
 
 
Påminner lite om ett risfält.
Jag får ta mig samman och skriva klart allt påbörjat både här och på andra ställen någon av de närmaste dagarna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela