peterrojder.blogg.se

my world

Mer vardag

Publicerad 2016-03-21 00:11:00 i Fria tankar,

Nu har jag klarat av längtan och döden för tillfället.
De orden/ämnena går inte att kombinera för dödslängtan har jag inte.
Inte än i alla fall.

Dags för lite mer vardagliga tankar kanske? 
Böckerna jag läser och tankar runt det dagliga livet på något sätt?
Det händer väl något varje dag som det borde gå att fundera lite runt?
Jag har inte provat så vi får se om det kan leda till något:
Just nu är jag lite i efterdyningarna till en danskväll. Det är alltid lite extra roligt när jag får dansa med några som det stämmer med och de verkar tycka om att dansa med mig. Och visar det.
Annars var det en helg med Sofias födelsedagsfirande och besök från Tranås och Göteborg. 
Vi får se vad som händer med skrivlusten.
Det avgörs nog delvis de närmaste dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela