peterrojder.blogg.se

my world

En omväxlande helg

Publicerad 2016-06-06 23:55:46 i Dagen som gick,

Nu drar det ihop sig för en sovstund innan morgondagen.
Dagen har gått i ett och jag har inte gjort det jag tänkt men det blev väl på sätt och vis bättre trots det.
Det tänkta bokföringsarbetet ersattes med besök, grillande och rabarberpaj som efterrätt.
Det kan vara en lämplig omväxling till allt åkande och arbetande den här helgen.
Heldag i Göteborg på fredag.
Lördagen bokföring, rättning av labbar och lite gräsklippning.
Igår Tranås hela dagen och idag rättning och bokföring hela dagen förutom matstunden.
Det får bli en lite mer detaljerad sammanfattning om någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela