peterrojder.blogg.se

my world

Semester eller vad?

Publicerad 2016-07-31 11:07:31 i Dagen som gick,

Jag vet inte riktigt varför men har det inte blivit något skrivet på ett tag.
Det kanske inte händer så mycket värt att nämna? Varken i tankar eller rent praktiskt?
En del resor. Lite dans. Trädgårdspyssel och bilkrångel.
Några böcker lästa.
Städning och inköp av en del saker till husen.
Vi får se om jag kan hitta något att skriva om.
Främst för min egen del som vanligt.
 
Annars märker jag att jag redan är lite "stressad" inför att återgå till jobbet. Jag känner inte den rätta motivationen märker jag. Just nu känns det mest som att jag inte har lust.
Dags att koppla av lite med att snickra för att bryta tankarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela