peterrojder.blogg.se

my world

Velig dag

Publicerad 2016-04-26 23:51:19 i Dagen som gick,

Inte mycket att skriva om idag.
Dagen gick utan att jag hann tänka så mycket. 
 
Jag hann med att se över föreläsningarna och prata om kommande labbar. 
Jag följde med Sofia till besiktningen av hennes bil på eftermiddagen. Rent papper.
Sen åkte vi hem hit och gjorde/åt våfflor innan hon skulle hämta Patrick. 
Jag satte mig och skulle läsa men insåg att jag halvsov. Trött!!
Löjligt trött.
Så jag blev tvungen att röra på mig ett tag.
Ett träningspass på en knapp timme. Pulsen var ovanligt låg. Jag tog väl i lite i alla fall så jag får se hur det känns i morgon.
Just nu känns axeln snarast bättre än de senaste dagarna.
Det lär märkas nu när jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela