peterrojder.blogg.se

my world

Vårkänslor?

Publicerad 2016-04-26 00:06:09 i Dagen som gick,

Det kändes lite som dagen efter på något sätt idag även om resan knappast ger "jet lag".
 
Jag hann ju inte göra så mycket förberedelser igår så jag planerade om kursen delvis på mogonen och bestämde vad jag ska prata om de närmaste dagarna. Studenterna var med på den nya planeringen eftersom jag la in lite mer timmar för övningar.
Hem ganska direkt efter lunchen och läste post mm.
 
 
Värken i axlarna störde mig så jag behövde göra något.
 
Ut i garaget och två holkar till delvis hopsatta och inoljade.
Jag funderade på att träna nu när det inte är någon dans på måndagarna men värken gjorde att jag tvekade. I stället tog jag en promenad ner till udden framåt kvällen för att bränna lite kalorier och njuta av solen. Jag kunde inte hålla mig utan tog några bilder med telefonen när jag stod längst ut på piren.
 
 
 
 
.Ljuset är svårfångat men jag försökte igen när jag kom hem och såg hur ljuset lyste upp busken som nästan börjat slå ut.
 
 
Ganska misslyckat men alla bilder är direkt ur telefonen utan annan bearbetning än formaten.
 
Vårkänslorna får nog vänta även om de ljusa kvällarna ger hopp om värme och sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela