peterrojder.blogg.se

my world

Söndag

Publicerad 2016-04-11 00:11:00 i Dagen som gick,

Ännu en dag utan att jag känner att jag gjort något särskilt.
Trött på morgonen.
Axeln värkte på natten trots voltaren och salva och jag sov sådär men inte värre än vanligt.
Fortsatte sortera kvitton på förmiddagen.
Efter maten gick jag ut och ordnade några saker med bilen. Det slutade med justering av handbromsen, luftning av bromsarna båda sidor och byte till sommardäcken. Provkörning och lite småstädning.
Snabbdusch, mer mat och lite planering av undervisning inför veckan.
Sen iväg till Holken på dans.
Jannez.
Jag har nog aldrig hört dem förut.
Halva första dansen missade jag men annars var det bara någon minut då jag drack vatten som jag inte dansade. Det var avslutning för alla kurser de har så pausen var lite längre med korta uppvisningar av de olika grupperna. Det jämnade ut sig med att de körde fyra extralåtar på slutet.
Jag kan inte bestämma mig riktigt vad jag tyckte om orkestern.
Sådär kanske?
 
Jag funderar fortfarande på det här skrivandet.
Är det någon ide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PR_50

Jag heter Peter Röjder och är en pensionär som slöskriver på lediga stunder. Ofta mitt i natten.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela